Patricia


Japp, vem är då lilla jag?? Heter som sagt Patricia och är född i dec 82. Jag bor utanför Hjo och har två barn Tyra och Ossian samt världens goaste pojkvän/karl/älskling (kalla det vad man vill) Christoffer.

Den 27 januari förra året (2012) fick jag diagnosen Livmodercancer, i "vardagsspråk" elakartad. Är opererad två gånger efter det och vardagen rullar väl på. Jag tar det ganska lugnt men stundtals känns det som om allt rasar. Men med två små hulliganer ska nog detta lösa sig på något sätt! De är den bästa medicinen jag har!!!

Tyra kom till världen i augusti-2007 och är en riktig sprallig tjej som älskar att leka och busa. Djur är något som ligger henne varmt om hjärtat, framför allt hästar (ingen är gladare än jag, så mysigt att kunna dela ett intresse.)

Ossian fick en tuff start i livet när han föddes för tidigt i mars-2010. Men är nu en pigg och glad kille som är nyfiken på allt!

Jag jobbar som lärare i en liten skola med barn i åldrarna 6-12 år och det trivs jag jättebra med! Att få vara en del av barnens uppväxt, få följa dem och förhoppningsvis påverka dem positivt är jättespännande!

På fritiden tycker jag om att hitta på bus med familjen, shoppa, ta en ridtur eller varför inte fika med några vänner.

Skulle kunna skriva hur mycket som helst men det mesta kan man nog följa i bloggen. 




Vill du komma i kontakt med mig får du gärna lämna en kommentar i bloggen eller skicka ett mail till [email protected]
!