cool stuff

Hittade just till en ny shoppingsida på nätet somjag aldrig sett förut :) Tack för den Sara jag som just sagt att jag har shoppingförbud :) Den heter i alla fall coolstuff de hade jättehäftiga ballonger som jag ska köpa till Tyras kalas, fast det får jag göra i juli :) Finns alldeles för mycket VILL HA saker på den sidan. men en sak som dessutom var riktigt praktisk när man har små barn va ett vattenmunstycke med LED lampa som lyser rött när vattnet blir varmt. Smidigt! Då kan ju inte lilla snuttan bränna sig! :) Fast de bästa av allt, man kunde få ett gratis paket med roliga saker i :) klicka här vet jag och få ett paket du med! De e väl inte att shoppa när man får det gratis?
Sara
2010-05-27 @ 17:30:38
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Visst är det jätteroliga saker på den sidan!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: