Utflykter

Det är så härligt med sommmmar. Jag njuter varje dag!

I söndags var vi ju hos svärföräldrarna. Passade då på att gosa lite med hundvalpisarna :)

(min underbara man, älskar dig såååååå)

Ossian har spanat in en av valparna :)

I går var vi på Hjobadet med Malin, Julia och Ebba. De va jätteskönt att bada och sola. T.o.m. Ossian badade. Han tyckte inte att det var superskönt första gången. Men sen va han riktigt nöjd när han fick bada. Pontus kom och lånade Tyra så hon fick gå i den stora bassängen. Tack lillebror!



I morse åkte vi till mini zoo och kollade på alla djuren tilsammans med Rebecka. Hon fick leka paparazzi, fast det var ingen lätt uppgift i dag med strålande solsken...


Tyra gick omkring och matade alla "getingar".
Efter minizoo blev det hjobadet i dag igen. Så skönt att kunna svalka sig lite, fast det är ganska kallt för min kropp. Håller mig i den grunda poolen =)

På lördag är det dags för dop. Känns som om jag glömt något, men kommer inte på vad... Känns ju sådär. Men hoppas att det blir bra i alla fall. Vädret ska ju i alla fall bli bra. Kanske lite för bra... 30 grader enligt TV4.  
 
MISSA INTE ALLA PAKET I BLOGGKALASET






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: