Toasits med värme???

Har äntligen varit på ansiktsbehandlingen! Såå underbart skönt och man känner sig så ren och fräch. kan man behöva nu, något uppiggande i detta tråkiga väder. Jag älskar snö I DECEMBER! Sen kan skiten försvinna FORT!!!

Nästa vecka får jag mitt startpaket från Rabdido :) Ska bli sååå kul har redan flera som är intresserade av visning och det är riktigt kul. Är ju så fina kläder som man med stolthet kan visa.

Efter i morgon har jag bara två veckor kvar att jobba. Shit!!!! Sen ska jag vara hemmafru i minst 1½ år! Living the dream :) (fast utan rosa gröt)

Jag har en liten fundering... Vad är det för pucko som kommit på toasitsar i porslin??? Å vad är det för pucko som går och köper det, "för att den va snygg"??? Jo, jag så klart. Vi har en liten toa på nedervåningen som det inte är något element i så det blir ganska kallt där inne. Så går jag och köper en toasits i porslin. DEN BLIR JU ISKALL. Det är ångest varje gång man måste gå på den. Känns som om man har en frusen ring runt rumpan i flera timmar efteråt. Lagom att det börjar att släppa tills det är dags att gå igen... Hörde på rix fm att det fanns toasitsar i frigolit som allstrar värme, men hur frächt känns de då??? Någon som vet om de finns toasitsar med värmeslinga i? Eller kanske sätta en rattmuff på sitsen, ne de lät heller inte så rent och trevligt. Men varmt och skönt :)

Va tvungen att söka på goggle... Hittade detta mästervärk med värme i. Du blir t.o.m avspolad i baken när du är klar och sen kommer en fläkt som torkar. Kan det bli bättre??? fast jag undrar vad det är för massage man kan få? Lite skeptisk till just den biten... :/
http://bidet-seats.co.uk/Hyundai_Remote_Controlled_Computerized_Computerised_Bidet_Seat_features.aspx
elin
2010-01-28 @ 17:22:07

i japan har nästan alla sådana toaletter, minns första gången jag gick på en, man viste inte vilken knapp man skulle trycka på, haha fanns massa funktioner...ljud,värme, vattenstrålning i massa olika funktioner och torkning..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: