Förlossningen

I går trodde jag att vi skulle få åka in till förlossningen. Hade en "aktiv" dag på jobbet och jag hade svårt att koppla av efteråt. Vi skulle in och ha lite helgmys (vi är lediga på fredagarså vi tjuvstartar helgen) på kvällen och äta på tai pak och ha de lugnt och skönt. Men det blev till att äta upp maten fort och åka hem och lägga mig istället. Kände inte för att lille Ossian skulle komma ut redan. Hade sånna sammandragningar och förvärkar så jag var helt kallsvettig. I dag är magen stel och öm men det är ändå lugnt.

I dag blev jag idiotförklarad av min kära sambo... Råkade säga att känslan av en tom tvättstuga med tomma tvättkorgar är underbart =)
Sara
2010-01-30 @ 12:31:22
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Nej, lite till får du allt knipa... ;-)

Hoppas det lugnar sig! KRAM

Annelie
2010-01-30 @ 14:14:40
URL: http://fricco.zoomin.se

Skönt att det lugnade sig!!! Ta det lugn!!

Anonym
2010-01-30 @ 14:38:38

Skönt att du inte behövde åka in!

Det finns inget bättre än tomma tvättkorgar och ingen tvätt hängandes på sträcket, det är sååå befriande!!! Trevlig lördag!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: