Ingen som ville skjuta mig =)

Eller det finns säkert många som vill, men tur i efterhand att ingen gjorde det! ;) Jag överlevde två dyng med "värkar" och sen va de över. Är fortfarande stel och lite öm, troligtvis efter att jag spänt mig en del. När det var som värst tittade Tyra på mig och frågade "vad gör du i ansiktet mamma, är du bajsenödig?" Hon är såååå go.

Hon är kidnappad i dag med :( fast denna gången av farmor. Tycker det är jobbigt när hon är borta, samtidigt som jag är så glad att hon har så många som älskar henne och bryr sig om henne. Min uppväxt har ju varit lite konstig men det är så skönt att kunna ge mitt (snart mina) barn en trygg uppväxt med många runtomkring sig som jag vet ställer upp i alla väder! Ni är guld värda!!!!

Vad har man gjort i dag då när Tyra varit borta, Fredrik varit på övervåningen och tapetserat Ossians rum och jag har fått "order" om att vila? Bakat 80 bullar, två plåtar kärleksmums (som Fredrik översatta till "Lovemum", vilket jag tyckte var perfekt) och en rulltårta. Vila va de ja :) Blir så rastlös när inte Snuttan är hemma och speciellt nu när man bara går och väntar. I dag är jag i vecka 35+2 och Tyra föddes i v 38+6. Å jag hoppas något enormt på att Ossian kommer då också ungefär. Framför allt att han "väntar" lite och växer klart, för hans skull. Men han behöver inte vänta så mycket mer än så heller, för min skull! :)  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: