Zumba

Nu har jag testat zumba en del hemma och jag lovade ju en recention. Det verkar superkul men svårt! Man får inte ha för höga krav på sig själv när det gäller dansen utan bara se det som en rolig träningsform, ingen dansuppvisning. Jag kommer dock att ta en paus med Zumba. Märkte direkt att min kropp, framför allt magen, inte va reda för alla dessa höftrörelser mm, gjorde för jäkla ont. Det är ju trotts allt bara 6 veckor sedan Ossian föddes med snitt och man ska ju egentligen vänta ca 12 veckor innan man börjar träna ordentligt. Kan sammanfatta min zumbaträning med "AJ SOM F*N men de va kul och jobbigt"!!!!
Annelie. B
2010-04-28 @ 21:20:21
URL: http://fricco.zoomin.se

Öh... Lilla du när det gäller Zumba skulle jag inte tänka tanken innan desssa tolv veckor gott!! Du ska vara rädd om dig så inte du också måste in och opereras!!! Kram på dig och lycka till med Zumban!!!(om 6 veckor!!!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: