Helg =)

Har haft en lång och mysig helg fast med hormoner som spelar spratt... I fredags åkte jag och Snuttan direkt till Skövde för att möta upp Älsklingen. Sen åkte vi och stooor handlade. När vi kom hem var det fredagsmys! Tacos och ostbågar :) Som vanligt lyckades jag somna innan utröstningen av idol men som tur är har jag världens bästa lillebror som skickar ett sms, och berättar hur det gick, som jag kan läsa när jag vaknar mitt i natten med panik för att jag missat utröstningen. Mariette skulle ju absolut inte ut. Jag ville ju ha Mariette och Erik i final!

Lördagen var lång och det var då mina hormoner inte ville som jag ville. Vi gick upp tidigt och bakade lussekatter och lyssnade på julmusik. Det var mysigt!!! Snuttan var överlycklig över den stora degen! Nu börjar jag märka att magen är ivägen. Jag hade mjöl på hela magen :D Sen var det dags för det sista inför advent. Lite mer ljus och ljuslyktor, utebelysningen mm. Kort kommer... På eftermiddagen hade vi familjen här och vi firande mig lite i förskott och pratade jul. Lottade vem som skulle köpa paket till vem och så vidare. Dagen var jättemysig men jag var så deppig och jag tog ALLTING fel.nHade inte spelat någon roll vad någon sa eller gjorde så tog jag allt negativt. Men men... Hormonerna vill väl också visa att de finns!

I dag var det första advent. Nu börjar det närma sig jul! :) Älskar julen!!! På dagen var vi och kollade på lillebror när han spelade handboll. På något konstigt sätt så hamnade jag nere vid plan i sekretariatet. Har inte gjort det på flera år och jag kan lova att i handboll är det mycket att hålla koll på. Men jag tror att jag löste det mesta. Dagen avslutades med en jättemysig adventsvisning här hemma och sen var det soffan som gällde och nya Harry Potter filmen. 

Jag har hunnit med att tävla lite också :) På Dianas blogg kan man tävla om en jättesöt julstrumpa som jag hoppas på att vinna till Älsklingen. 
 
Jag och Tyra har varsin redan. På samma sida kan man även tävla om en personlig Almanacka men den tävlingen orkade jag inte vänta på. Jag behövde en almanacka NU helst igår. Så jag beställde en direkt. Man designar den själv och skriver i vad som ska finnas mm mm Födelsedagar, speciella saker och så. SKITSNYGG och bra!!!



Glöm inte av min tävling! :) Gissa på bara!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: