Jojja

I dag har vi varit hos min mor en sväng. Pratade lite skit och åt pannkakor. Tack för lunchen mor! 
Så här ser det oftast ut hemma hos oss nu. Tyra älskar att leka i "Jojja" (kojan). Så nu kommer denna gamla partylite-duken till använda =) Hon e för go våran lilla solstråle!!!

Har förresten gjort iordning i fönstren i vardagsrummet. Sista grejen att fixa var nya gardiner. Från början hade vi dessa svart/vita. Tycke de e riktigt snygga, men jag ville ha något med lite mer färg i. Så jag hittade ett par som ser nästan lika dana ut men med lite mer färg i =) Supernöjd. Våra gamla gardiner är nu adopterade av min kusin Emil som nyss flyttat hemifrån. Fredrik har ingen aning om att jag köpt nya gardiner så de ska bli kul att se om han ser någon skillnad när han kommer hem från jobbet.

Det ska börjas i tid med tattueringra. Både jag ovh Fredrik är ganska gaddade och även Tyra vill ju självklart ha tattueringar. Min eyeliner brukar vara bra då =) I dag ville hon ha "härna" (stjärna) vid tinningen. För er som inte vet det har jag sex stycken stjärnor just vid tinningen.

Någon som vet vad detta är för blomma? Utanför våran entre har vi två klätterväxter som nu blommar jättefint. Det blir stora lila blommor på. Men vi har ingen aning om vad det är.

Malin Dahlberg
2009-07-31 @ 15:50:20

Vad fint ni har det! =) och nej, jag är inte heller så bra på blommmor så jag kan inte hjälpa dig på den fronten tyvärr... ! =)

Karin
2009-07-31 @ 18:56:37

Det är en Klematis!

marica
2009-07-31 @ 19:19:52
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Vi har oxå en sån blomma så jag litar på föregående talare att det är en Klematis då :-)



Fint med de nya gardinerna! Du är så pysslig!



Kram o trevlig kväll

Patricia
2009-07-31 @ 19:26:05
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/

Ok, tack så mycket! Då vet jag. Trevlig helg på dig med marica!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: