Galamiddag

Om tre veckor ska jag en helg till Göteborg med Partylite. Det är då årets händelse, konferensen. Vi får då se alla nya produkter, får reda på nästa års drömresa, får de nya katalogerna, gala middag mm mm
Det är just de sistnämnda, galamiddagen, som oroar mig. Man ska då ha långklänning på sig och det ska bli jättekul! Jag har min balklänning från studenten. Men de va innan man var mamma och de va 10 kilo mindre. Så den behöver sys om endel. Så i april lämnade jag in den till den sömerskan som en gång sytt upp den till mig och hon skulle se om hon kunde få tag på samma ty igen, för det var till vissa saker vi behövde mer tyg. Sen skulle hon direkt höra av sigtill mig. Jag har ännu inte hört något från henne och hon svarar inte när jag ringer. Jag har lämnat flera meddelanden men hon ringer inte tillbaka. Vad ska jag göra????
marica
2009-08-01 @ 09:42:17
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Du får åka dit helt enkelt! Fy va tråkigt att hon inte svarar.. är ju inte så bra för hennes rykte heller.. Hoppas det ordnar sig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: