Julgranen =)

Nu har jag och Snuttan klätt granen. Den blev jättefin :) Jag vågade t.o.m hänga upp mina julgranskulor med stort J. För några år sedan köpte jag nämligen 12 st julgranskulor som är handmålade med olika motiv från Kalle Ankas jul. Det finns ingen jul utan Kalle Anka på tv :) Men förra året så vågade jag inte ha de kulorna uppe eftersom våran "lilla vilda" härjade runt. Nu hoppas jag att hon är lite lugnare :) Kommer ju gå två år igen innan jag vågar ha dem uppe.
Så här blev resultatet och här är även några av favoritkulorna :) Fast den absoluta favoriten är så klart den fina kulan snuttan gjort på ett jättemysigt sätt. Hon har haft vit färg på handen och sedan hållt i en kula. På fingrarna är det sen målat ögon och så för att det ska se ut som snögubbar. VÄRLDENS FINASTE!!! :) Nu hoppas vi bara på att det kommer paket under granen också.
  

Även Tyra har blivit smittad och älskar att ta kort. Hon va snabb och lyckades fånga mig på ett kort. Inte många som lyckas med det :)

Malin Eklund
2009-12-23 @ 13:06:48

Men vilka häftiga kulor!!

Granen blev jättefin =)

God Jul på er!

Kram Malin

Patricia
2009-12-23 @ 13:51:05
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/

Ja de e riktigt fina =) Men svindyra =( Därför e jag lite kinkig med dem =) Tack detsamma!!!!

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: